2010. április 14., szerda

Macaron

Hetek óta nézegetem a blogokban ezt a sokszinű édességet Átolvastam sok gasztroblogger oldalát, és végre szabadságon voltam így nekikezdte. Először kicsit féltem, hogy fog sikerülni. Piszke oldalát vettem magam elé az ő utasításait követtem és bár még nem midegyik lett egy forma és szabályos kőr, de első nekifutásra meg vagyok magammal elégedve. Ja és persze az is erősíti annak tényét, hogy nem ez lesz az utolsó macaron sütés, mivel gyermekeim már az elkészült édességből a töltés előtt csenegettek.

Receptért és egyébb tanácsokért látogass el Piszke oldalára !!!!!!

Az első próbát az alaprecepttel kezdtem.
Hozzávalok: 90 g tojás fehérje, 25 g kristály cukor, 200 g porcukor, 110 g mandula
Töltelék: 2 dl tejszinben feloldozttam 100g mentolos étcsokoládét, amit ha kihült kikevertem 10 dkg vajjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése